Centrul de informații Dan Air

Primește cele mai tari oferte la biletele de avion direct în inbox-ul tău!

ASISTENTA SPECIALA

Pentru a putea răspunde cât mai bine nevoilor dumneavostră, vă rugăm să trimiteți solicitarea de asistență la momentul rezervării, cu cel puţin 48 de ore înainte de plecare. Este posibil ca solicitările trimise cu mai puțin de 48 de ore înainte de plecare să nu fie confirmate.

După ce vă rezervați zborul, puteți solicita asistență contactând:

  • rezervari@DANAIR.AERO
  • Live chat website

Dacă călătoria dumneavoastră implică un al doilea zbor, vă sfătuim să aveți in vedere un timp de conexiune de minim 1 oră și 30 de minute între zboruri, atunci când rezervați călătoria.

Pentru confortul și siguranța dumneavoastră, trebuie să luăm în considerare mai mulți factori, înainte de a vă putea confirma solicitarea de asistență, cum ar fi:

  • Starea dumneavoastră generală de sănătate și tipul de dizabilitate
  • Tipul de ajutor solicitat
  • Transportatorii aerieni implicați și limitările pentru fiecare tip de aeronavă

Dacă aveți nevoie de oxigen, nu este permis să folosiți propriile butelii de oxigen. Acest serviciu este oferit de DAN AIR Dacă transportați seringi pline sau goale pentru uz personal, vă recomandăm obținerea unui certificat medical. Acest lucru vă va facilita trecerea prin controalele de securitate din aeroporturi.

Vă rugăm să țineți cont de faptul că atât la aeroportul de plecare, cât și la destinația dumneavoastră finală, orice serviciu special de asistență poate implica costuri suplimentare. Aceste costuri se referă la accesul ambulanțelor de la/către aeronave și accesul în zonele restricționate. Dacă aveți nevoie de astfel de servicii, vă rugăm să vă asigurați că efectuați toate aranjamentele necesare cu suficient timp în avans, inclusiv orice plăți suplimentare (dacă e necesar), deoarece acordarea tuturor autorizațiilor poate dura până la câteva zile.

AUTORIZAREA MEDICALĂ

Autorizarea medicală este acordată de către DAN AIR, în unul din următoarele cazuri:

  • Călătoriți cu o targă sau un incubator
  • Aveți nevoie de oxigen
  • Aveți o boală contagioasă
  • Afecțiuni cardiovasculare sau alte afecțiuni circulatorii
  • Afecțiuni hematologice
  • Afecțiuni respiratorii
  • Afecțiuni ale sistemului nervos central
  • Afecțiuni gastrointestinale
  • Afecțiuni ORL (urechi, nas și gât)
  • Boli psihice
  • Afecțiuni oculare (răni și/sau intervenții chirurgicale)
  • Sarcină
  • Nou-născuți
  • După terapia cu radionuclizi
  • Chimioterapie
  • Chirurgie ortopedică și gips
  • Boli transmisibile
  • Chirurgie Plastică
  • Boli terminale

În cazul în care vă incadrati într-unul dintre cazurile de mai sus, pentru propria dumneavoastră siguranță, veți avea nevoie de o autorizare medicală, înainte de a vă începe călătoria.

Vă rugăm să trimiteți cererea de autorizare medicală la momentul rezervării dar nu mai târziu de 48 de ore înainte de plecare.Vă rugăm să contactați echipa DAN AIR la adresa asistenta@danair.aero sau agentul dumneavoastră de turism pentru mai multe detalii.

DIZABILITĂȚI / MOBILITATE REDUSĂ

Dacă mobilitatea dvs. este redusă ca urmare a unei dizabilități temporare sau permanente, motorie, vizuală, auditivă sau mintală sau din cauza vârstei sau a bolii dvs., DAN AIR se angajează să vă asiste pe toată durata călătoriei pentru a vă efectua călătoria cât mai confortabil posibil.

Dacă aveți nevoie de asistență la aeroport sau în cabina aeronavei, vă rugăm să transmiteți solicitarea la adresa asistenta@danair.aero, de preferință în momentul rezervării dar nu mai tarziu de 48 de ore înainte de plecare. Dacă ați efectuat rezervarea online, vă rugăm să contactati DAN AIR nu mai târziu de 48 de ore înainte de plecare.

Pentru siguranța pasagerilor cu dizabilități sau cu mobilitate redusă, este posibil să vi se solicite prezența unui însoțitor cu rolul specific de a vă asista în caz de urgență sau cu nevoile de bază (folosirea toaletelor aeronavei, hrănire sau medicație, etc.).

Un însoțitor este necesar numai în următoarele cazuri:

  • Dacă pasagerul are o dizabilitate mintală gravă care îl împiedică să înțeleagă și să aplice instrucțiunile de siguranță.
  • Dacă pasagerul este orb și surd, acest lucru împiedicând posibilitatea comunicării cu echipajul.
  • Dacă pasagerul are nevoie de îngrijiri speciale sau de asistență medicală în timpul zborului.
  • Dacă din cauza unei dizabilități pasagerul nu poate să se hrănească sau să folosească toaleta aeronavei în mod independent.
  • Dacă pasagerul nu este capabil fizic să participe la evacuarea unei aeronave.

Însoțitorul trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Trebuie să aibă peste 18 ani.
  • Trebuie să fie apt fizic și mintal.
  • Nu trebuie să aibă în grijă o altă persoană (de exemplu un copil, un sugar sau o altă persoană cu mobilitate redusă).

Toate aeronavele noastre sunt echipate cu scaune cu cotiere mobile. Cu toate acestea, există un număr limitat de locuri dedicate persoanelor cu mobilitate redusă. Vă rugăm să verificați disponibilitatea unor astfel de locuri atunci când efectuați rezervarea.

Pentru siguranța dumneavoastră, nu puteți călători pe un rând cu ieșiri de urgență sau pe un rând situat imediat în fața și în spatele unui rând cu ieșiri de urgență.

Dacă solicitați un serviciu de scaun cu rotile pentru cabină și călătoriți singur(ă), trebuie să vă puteți ocupa de propriile necesități în toaleta aeronavei și pe scaun (de exemplu: hrănire, medicație sau deplasarea de la locul dvs. la toaleta aeronavei). Dacă nu puteți face acest lucru, trebuie să fiți însoțit de o altă persoană cu vârsta de minim 18 ani, capabilă să vă ofere asistența necesară.

Vă rugăm să rețineți că aeronavele noastre nu sunt echipate cu scaun cu rotile la bord.

GRAVIDA

Dacă sunteți însărcinată, există mai multe restricții care se pot aplica, în funcție de vârsta sarcinii. Prin urmare, pentru propria dumneavoastră siguranță, dacă sunteți însărcinată, vă rugăm să contactați DAN AIR sau agentul dumneavostră de turism și indicați:

  • Vârsta sarcinii
  • Dacă intenționați să călătoriți singură cu un copil
  • Daca aveți o sarcină multiplă.

Abonează-te la Newsletter

Află informații și cele mai noi oferte pentru destinațiile tale favorite!

Întrebări frecvente

Găsește rapid și ușor răspunsurile la întrebările tale!

După ce ați plătit rezervarea, pe ecran va fi afișată o confirmare și vă va fi trimisă prin e-mail.

Fie că doriți să vă bucurați de priveliștea de pe scaunul de la fereastră, să profitați de flexibilitatea unui loc pe culoar sau pur și simplu să arătați întreaga familie împreună, puteți selecta locurile pe care le doriți atunci când vă rezervați biletele. Selectarea locurilor este posibilă pe site-ul companiei, la secțiunea "Meniu" -> "Rezervare locuri".

În cazul unei modificări voluntare, locul achitat anterior nu se transferă pentru data nouă de zbor. Suma achitată anterior pentru rezervarea locului nu se rambursează.

Pentru a vă schimba biletul, în funcție de tipul de tarif aplicat, veți plăti o taxă de schimbare. Dacă vă schimbați biletul la o clasă superioară, veți plăti, de asemenea, diferența dintre tariful inițial și noul tarif, cu condiția să existe locuri disponibile.